Wil je met me trouwen?


Mavo 3 is zich aan het voorbereiden op het maken van een vlog, waarbij ze een wandeling gaan maken en de kijker de weg wijzen.
Ten minste, ik hoop maar dat ze daar mee bezig zijn, want het is stil aan de overkant.
Tot de stilte abrupt wordt onderbroken door Viktor:
“Sascha, wil je met me trouwen?”
Weg concentratie of apathie (ik opteer voor de eerste variant 😊).
De klas valt bij en Sascha wordt opgeroepen te antwoorden.
Helaas voor Viktor zegt ze “nee”.
Ik opper dat die stap wellicht te groot is en hij beter met kleine stapjes kan beginnen.
De klas is het met me eens: eerst een date!
Maar nee, voor Victor is het alles of niets.
Vervolgens komen suggesties voor andere koppeltjes in allerlei varianten, ook in geslacht, voorbij.
Een bijzondere afsluiting van een les met het thema ‘Unterwegs’ 😊


#onlineonderwijs #neveradullmoment

Reacties

Populaire posts