Een opsteker

Na vier weken onderwijs op afstand, technische snufjes onder de knie krijgen, leerlingen van de andere kant leren kennen, mijzelf van een andere kant leren kennen, andersoortige lessen bedenken, heel veel achter de laptop zitten, mentorleerlingen coachen, veel overleggen en vergaderen via videoacall, whatsappen met collega's, contact onderhouden met ouders, de hele dag aan de keukentafel zitten, te weinig bewegen en te veel eten en tussendoor ook nog een huis leeg en schoon opleveren en verhuizen en niet weten of al mijn inspanningen iets opleveren, werd ik verrast door deze feedback:

"Ik vind u een hele fijne docent en u bent ook heel aardig. Ik vind u manier van lesgeven heel duidelijk en fijn. En als je iets niet snapt dan legt u het ook uit op een manier die voor mij makkelijk is om te begrijpen. Ik vind het ook fijn dat u zo rustig bent en dat er een rustige sfeer is (ik denk dat u niet snapt wat ik bedoel)."

Nou, en of ik dit snap.
Ik begin in ieder geval heel blij aan een welverdiende vakantie.


Reacties

Populaire posts