Onderwijs op afstand: live chatgesprek met twee leerlingen

Vandaag mijn eerste live chatgesprek gehad met twee leerlingen van het mannelijke geslacht.
Ieder (en ook ik) vanuit hun eigen huis.
Hartstikke leuk ze weer live te zien. Ze gingen samen een spreekoefening laten horen.
Ik ben er maar eens even lekker ontspannen voor gaan zitten.
"Ton, ik zie maar een half hoofd van je. Kun je daar wat aan doen?"
Hoofd wordt helemaal zichtbaar.
"Welke oefening gaan jullie doen?"
"Opdracht 33 mevrouw"
"Okay, dann bitte, ich hΓΆre."
"Hast du am Wochenende schon was vor?"
"Huh, waar ben je?"
"Opdracht 33 man, tweede zin."
"Waar staat dan dan?"
"Rechts bovenaan."
"Huh? Ik snap er niets van. Oh wacht......verkeerde boek."
Nieuwe poging:
"Hast du am Wochenende schon was vor?"
"Waar ben je nou?"
"Opdracht 33"
"Maar ik zie het niet staan! Oh wacht ....tweede zin zei je?"

Het is weer als vanouds πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Reacties

Populaire posts